Visum voor Sri Lanka en kerstmarkt - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Lianne en Maaike Westenberg en Spit - WaarBenJij.nu Visum voor Sri Lanka en kerstmarkt - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Lianne en Maaike Westenberg en Spit - WaarBenJij.nu

Visum voor Sri Lanka en kerstmarkt

Blijf op de hoogte en volg Lianne en Maaike

26 November 2014 | Nederland, Enschede

Hallo lezers,

Vorige week zijn we bij de ambassade van Sri Lanka geweest om visum aan te vragen. Inmiddels hebben wij onze paspoort weer terug met visum er in :D

Nu zijn wij druk bezig met haken voor de kerstmarkt op "Kinderboerderij De Wesseler" in Enschede Zuid. Op 13 en 14 december daar zullen wij gaan staan met boekjes en haakwerkjes. (Zie foto van boekjes en haakwerkjes)

Als je niet kunt wachten tot 13 of 14 december kan je ook bij Maaike's tante in haar "snuffelhal" in Ootmarsum http://www.snuffelhal-demors.nl/ de boekjes bekijken of op 1 december bij dovenclubhuis in Groningen.

Ook hebben wij naar bedrijven gemaild die misschien voorraad van oude wek- en waarschuwingssystemen hebben die ze niet meer mogen verkopen. Vandaag hebben wij paar wek- en waarschuwingssystemen mogen ophalen in Haaksbergen.

Dingen wat de dovenschool nodig hebben kan je vinden in reisdetails.

Subagaman,
Lianne en Maaike