Waar zijn wij over 2 maanden? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lianne en Maaike Westenberg en Spit - WaarBenJij.nu Waar zijn wij over 2 maanden? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lianne en Maaike Westenberg en Spit - WaarBenJij.nu

Waar zijn wij over 2 maanden?

Door: Lianne en Maaike

Blijf op de hoogte en volg Lianne en Maaike

13 November 2014 | Nederland, Utrecht

Beste lezer,

Jullie vragen zeker af waar wij over 2 maanden zijn. Raad zelf eens waar wij over 2 maanden zijn :D

Wij zijn Maaike Spit (24) en Lianne Westenberg (23) en zijn doof vanaf onze geboorte. Wij hebben samen op dovenschool gezeten.

We willen graag anderen helpen die zelfde beperking hebben als wij. In onze vakantieland zijn wij vooral benieuwd naar voorzieningen van doven en andere gehandicapten. Ook willen wij kinderen bewust maken dat ze niet als enige doven zijn op de wereld. Want de kinderen daar denken dat wij in een rijk land alle problemen kunnen oplossen dus dat er ook geen dove kinderen meer zijn.


We zullen jullie niet langer meer laten wachten :)

Subagaman,

Lianne en Maaike.


ps. het antwoord is nog steeds niet gegeven :D het wordt Sri Lanka :D

  • 16 November 2014 - 16:50

    Eva:

    Leuk! Ik ga jullie zeker volgen!
    Liefs eva

  • 16 November 2014 - 17:28

    Corine:

    Geweldig van jullie blog! Ik lees graag jullie blog als jullie in Sri lanka zijn!
    Veel succes met het voorbereiding! :)

  • 16 November 2014 - 21:02

    Karlijn Westenberg:

    Hey Lianne en Maaike,

    Het is super erg leuk verhaal!
    Ik ga jullie zeker volgen.
    Ik hoop dat jullie allen kunnen veel kijken op een prachtige ervaring krijgen!

  • 17 November 2014 - 00:16

    Holijn:

    Hi girls,

    Hoe gaaf! Echt een mooi plan dat zeker memorabele herinneringen met zich mee zal brengen. Fijn dat jullie die met ons op deze manier delen. Ik kijk uit naar jullie foto's en verhalen!

    Tot snel! Liefs

  • 18 November 2014 - 12:26

    Trudy Spit:

    Tuurlijk volgen wij jullie. Een hele onderneming met veel voorbereiding. Maar heel gaaf om te doen

  • 14 December 2014 - 21:05

    Cenet:

    HeyHallo Lianne en Maaike,

    Wat een mooie blog en wat ik iets kwijt wil....

    Zoals een bloem de zon nodig heeft om bloem te worden, zo heeft een mens de liefde nodig om mens te worden. Dus ik stel het op prijs dat jullie jouw leven met hun willen/kunnen delen en andersom zelfs.
    Vergeet een ding niet: bergen alle spullen veilig in een kluis op en verder wens ik jullie alvast veel succes daar.

    Tot dan met vriendelijk groet, Cenet x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne en Maaike

2 gezellige dove dames

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 9647

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: